2 Mayıs 2014 Cuma

Yeni favori mekanım oldu kendileri

Dışarıda ders çalışanayan ben şu günler de yakın arkadaşlarımın ALES'e hazırlanmalarına yardım etmek için kendimi zorluyorum. Zorluyorum diyorum çünkü matematiği aşırı derecede seven ben çok zor şartlar altında ders anlatıyorum. 
Hepimiz biliriz Istanbul'da Cafe Nero öğrencilerin ve kahve içerek işlerini yapmaya çalışanların favori mekanı olmuştur. Peki ya Kıbrıs'da?
Bu en büyük sorunu çözeceğim diye kendime söz vermiştim bir zamanlar. Açıklıyorum Kıbrıs'da, Lefkoşa'da iki tane mekandan birisi olan Delicious'dayız. Eski Kıbrıs evlerinden birisini bahçesi, odaları ve mükemmel mutfağı ile bize sunan mekandayız. Tatlı sevmeyen ben tatlı yiyor, kahveler içiyor, 45lik müzikler ve dergim eşliğinde matematik çalışıyorum. Keyif yapmanın diğer ismini, baharın gelmiş olduğunu bu mekanda kutluyorum. 

Kıbrıs güzel yer gerçekten :) Gülümsemeyi unutmayın..

Hiç yorum yok: