12 Şubat 2011 Cumartesi

İstanbul'da elimizde kalanlar

Yarın İstanbul'da son günüm ve gitmeden geriye bakalım ve elimizde neler var bakalım dedim.
       Saatin geç olduğunun farkındayım ve hiçbirimiz yatmayı düşünür gibi değiliz açıkçası. Hepimiz diyorum çünkü 6 kişiyiz şu an oda da. 3 yıldır görmediğim liseden sınıf arkadaşım sürpriz bir şekilde çıkıp geldi hepimiz şok içindeyiz. O kadar çok muhabbet döndü ki anlatamam. Getirdiği sırlar da cabası. Bakalım neler var elimizde.
       Varan1: Feyza'yı özlemişim deli gibi. Deli gibi görüşemedik ama yetişmeye çalıştığım görüşmeler yeterince yetti bana teşekkür ederim.
       Varan2: Meryem, Zeynep ve çocukları çok özlemişiz. Sizi görmek gerçekten güzeldi ve sadece sizin için tekrar gelmek gerekiyor onu anladım. Kaç saat görüşsek de yetmeyecekmiş bu en büyük gerçek. Can'ı da tanıdım ya bu gelişimde işte o en iyi kısımlarından birisiydi. (Kedibör alınma lütfen).
       Varan3: Öznur ve arkadaşları ile doyumsuz sohbet ve fotoğraflara paha hala biçemiyorum. İyi ki çıkmış gelmişim.Lav lav lav...
       Varan4: Mecidiyeköy'ün terörist olursam patlatacağım yerler sırasında ilk sıra olması. Nasıl bir kalabalıksınız siz yapmayın etmeyin arkadaşım. Metrobüsten bile inemez mi insanlar kalabalıktan.
       Varan5: Burçe alışveriş ile sen bir arada sonuçsuzsunuz, yorumsuzsunuz.
       Varan6: Hayati hoca ziyaretinde eczacılık dersine girip Esra ile vakit geçirip Burçak ve Hayati hoca ile çay muhabbetti... İşte bunu da seviyorum.
       Varan7: Saklanması gerekip açıklanamayan bazı şeyler sağ olsun sizde :)
       Varan8: Anlatılacak o kadar çok şey var ki aslında yorgunluğumu örtbas eden, hangi birinden bahsetsem bilemedim.
        Varan9: En bombası bu olsa gerek ki, sevgili arkadaşlarımın bana yılbaşında en büyük yalanları söylemiş olmaları. Çok sağ olun yahu ben de sizin için üzülüyorum burada bu ne bea. İyi ki gelmişim İstanbul'a neler öğrendim bir kez daha beni bu kadar mutlu ettiniz (ironi var burada) hesabını nasıl sorsam diye düşünüyorum şu an size ki hiçbir şey yapmayacağım rahat olun.
       Bu kadar varan size yeter gibi geldi sevgili arkadaşlarım ben gidiyorum. Kıbrıs eninde sonunda beni bekler. Bu kadar mutluluk Harleen ile "oha süper ben bu kız için çok koşturmaya hazırım süpersiniz yahu siz" demelerimin ve bu kadar iyi şey ile gitseydim Kıbrıs a eğer, aklım kalır gidemezdim.

       Sevgi ile kalın....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İstanbul güzel mi yani yaşamaya değer mi :)